پستـــ ثابتــــ

 

در روزگـــار شـــما آنـــهاییست

خود را با آنـــها هـمـرا می کنیــد،

آنـــهایی که چون ابــر می گذرند....



نظرات شما عزیزان:

alongirl
ساعت14:57---13 تير 1393
كيميا ازت خبري نيس تجايي ؟؟؟نبودي ببيني چه حال خوبي داشتم دلم چشماي مهربونت ميخواد خيلي سردم به دستاي گرمت داحتياج دارم برام دعاكن دوس جونم بووووس باي
پاسخ: یه نگاهی به متن زیر پروفایل وبم بنداز...! من همون جام ;)


الهه
ساعت15:34---9 مرداد 1392
آدرس وب عاشقانه مو عوض کردم
پیشم بیا


الهه (یک عدد رفیق کهنه ! )
ساعت14:29---16 تير 1392
سلام !

چی چی و ما رو فراموش کردی؟

خبری ازت نبود گفتم لابد نیستی !

خیلی وقته رزبلاگمو چک نکردم !

آخه وبمو بردم بلاگفا !

البته با پانوراما فرق میکنه !

یه خوشولو عاشقانه ست !

اینم آدرس:

dieoff.blogfa.com

جوووونم برات بگه که متاسفانه لوکسیا رو نمیشه تو بلاگفا لینک کرد ! ولی خوشحال میشم اگه زود به زود وبای هم بریم !

آهااااا

اینم وب قالبسازیمه :

ghasedak-theme.blogfa.com

اینم وب ابزارهای کاربردیمه :

toolsi.blogfa.com



فداتــــ

منتظرتم

نیای دیگه نمیاما !!!! :دی

شوخیدم مگه میشه شما رو از یاد برد ...

قربانت

فعلا ...



+ راستی هنوزم شعر میگی؟

من که خیلی پیشرفت کردم !
پاسخ: قربونت برم مرسی سر زدی به این وباتم سر زدم قالبتم حرف ندارن شیطونک از کی تاحالا اینقدر خوب تم میسازی؟؟؟ آره ولی نه خیلی چیز خاصی به ذهنم نمیاد که بگم.... خیلی خوشحالم که انقدر پیشرفت کردی عزیزم موفق باشی... :-*


maryam
ساعت13:25---6 تير 1392
سلااااااااااااااااااااااااااام ...

وای چ وب خوشملللی...

خوشحالم دوباره اومدی تو جمع وب نویسان دوستمــــــ

خوچ اومدی...پاسخ: سلااااااام! مرسی مرسی مرسی مریم جونم.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در سه شنبه 4 تير 1398برچسب:,ساعت 12:51 توسط violinist|